.... RSS zdroj .......

Spousta stránek se stejným zaměřením jako tyhle jsou popsané tím, že nebudou uvádět žádné informace ani fotografie při této tematice... Jenže lidi potřebujou otevřít oči!!!!!
Další věc je pochybná kosmetika.... Nevěřte nikomu, kdo nevlastní certifikát! Stále omýlaný Oriflame nebo Avon... Odpověď na ně zní takto: Vyhlašují že netestují.... dejte si pozor! Certifikát nevlastní, oni sami testy neprovádí, ale používají složky, které testovány byly! Vážně chcete být těmi, kdo zničí život pro krásu? Probuďte se! Na této stránce naleznete i seznam netestujících firem s certifikátem, určitě si zde najdete své oblíbené... Proč stát za pochybnými principy, když najdete spoustu spolehlivých? PROSÍM, UZNEJTE UŽ KONEČNĚ MOU PRAVDU!!!!!

Podepište nějaké naše PETICE...

Kampaň - Změňme firmu

8. srpna 2012 v 21:29 | Malorin Ikafati |  Ikonky a Bannery



Tento obrázek, tvořící symbol nové kampaně, je jednoduše tvořený, s jediným důležitým poselstvím.
Nejde jen o Max Factor. Jde i o další firmy, spadající pod Procter&Gamble, jde o další hrst firem, které používáme a známe. A proto kampaň pod názvem ,,Změňme firmu''.

Klikněte na ,,Celý článek''



Nemusíte se zžírat, že používáte testovanou kosmetiku, jedno řešení stačí. Přestaňte s tím. Ještě se nezžíráte? Styďte se.
Představa, že kvůli tomu, aby jste se líbili partnerovi, zemřelo třeba až 30 králíčků? Stejné množství opic, myší, či dokonce psů nebo koček? Máte zvíře? Ano? Pak musíte pochopit, že je to svinstvo. Pak musíte pochopit, že i vaše zvíře mezi ně patří, jen mělo štěstí? Že oni žili jen aby zemřeli? Nemáte? Chtěli byste? Pak to pro vás platí také. Prostě nemáte a nechcete? No a co? Nemusí kvůli vám umírat nevinné němé tváře!

Kampaň se zaobírá tím, aby si lidé prostudovali své kosmetické firmy, a za ty nedostačující si vybrali náhrady. Jsou stovky netestujících firem. Proč by si měli držet tu ,,Factory of DEATH''? Pokud například používáte řasenky May Factor, prohoďte například za Mary Kay... A další spousty...
Pro pomoc vám jsou na této stránce k dispozici seznamy testujících a netestujících firem. Pokud firmu nenajdete v testujících, nestačí to. Mohou být testované složky výrobků. Najděte firmu v netestujících. Tam si vyberte.


Nezměníte firmu?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama

Aktuální akce pro veřejnost:

kliknutím zobrazíš stránku.....

Nový ročník! Nakrm psa - zn. spěchá to! Opět můžeme nakrmit psy jedním ze čtyř kliknutí. Další ročník akce s aktuálními pejsky k nakrmení najdete ZDE (http://nakrmpsa.spechato.cz/)

DMS Přispění přes účet.

dms A přispění pomocí DMS...

  • Akce pořádaná webem spěchato.cz - nový ročník!
  • Akce pořádaná Whiskas a Pedigree pro naplnění misek byla dokončena 31.3. 2012. Naplnilo se 129.985 kočičích a 140.382 psích misek. Více o výsledku, fotky z předání krmiv a video najdete nahttp://www.naplntemisky.cz/, hlavní stránce akce. Chystá se další ročník.
  • Probíhá.